Penslar



These are my babies,
Äkta get hårs borstar. Jag kan inte förklara hur underbara dom är. Beställde dom från Kina med samma tjej som jag beställde mina ögonskuggor ifrån
- (den översta paletten i detta inlägg ♦♦♦♦♥♦♦♦♦)

Tänkte att jag kan ju visa upp bortarna och de dom som förslag. Dom är alltså köpt genom tradera. Men inget man blir missnöjd över. Illa nog vare med att jag nästan blev tårögd då jag fick dom. Så där har jag ett bra förslag.

Folk undrar ofta hur jag får sminket att ligga bra och länge. Jag säger köp borstar som inte "suger" upp all färg utan erkligen hjälper dig att få den i ansiktet . Jag menar te.x. en fondation svamp suger upp mer än hälften av det du her på den. Medans en bortse inte suger upp mycket alls. Plus att det är mysigare, renligare och definitivt roligare att applicera med en borste. Så ni som inte använder borstar utan svampar... BYT




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0